Ja,jag vet.

Ja, jag har inte skrivit på aaaas länge. Men jag har inte kunnat komma in på bloggen? :o Va äre för fel?

Men iaf , har inte ridit mycket nu. Bara så ni vet äre mellan 20/30 garader kallt ute. Hästarna är typ ute från elva tolv till fyra annars fryser dom fan ihjäl :p
men i  fredags va jag ner till ridhuset och hade bommar.

Och idag va jag ner och dressyrade lite med jessie och hennes arab :)
Vad ska man göra da om de är 30- ute? :o

Ska kanske försöka att skriva lite mera.

Har även best. en sadelgjord m. magplatta , ett nytt hoppspö oxå :)
Såg att de va rea på hööks så kanske ska baställa några schabrak som jag bara har när jag  är hemma (:


Pussii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0