Söndag och fint väder :)

Jaha, då var de söndag igen. Fint väder med minusgrader har de oxå varit. :)

Igår red emma sally och jag red flygis. de gick jätte bra :)
Och innn vi red så försökte jag rida lite dressyr på glödisa. Liksom bara så hon skulle lyssna på mig efter som hon aldrig ridit dressyr förut :P Haha, de gick väl ganska bra men hon försökte slänga mig i backen ca 5 gånger och så stegra hon 3 gånger när jag krävde något och när jag skulle visa vem som bestämmer :P men knaaaas ponny :)

Och idag red jag galoppintervaller i "mördar backarna". Galopperade upp , skrittade ner några gånger så. Och sally tyckte de va skit jobbigt. Ska försöka rida där iaf 1 gång i veckan och 1 gång i sandbackarna och få upp hennes kondis igen. Inte så svårt :) Sen när jag ridit några gånger upp och ner så travade jag av henne efter gärdet son skrittade av henne efter vägen :)
Haha, min ponny skulle man inte kunna tro att är 14 år, hon va rädd för nästan allt idag ;)

Jag älskar dig mest av allt. Självklart är vi osams ibland men du betyder allt. 
Du är de finaste och dyrbaraste för mig. <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0